Фото виконаних робіт надсилати на електронну поштуloraddd01@gmail.com
1. Усний рахунок:
-
1. Полічіть від 10
до 100 десятками.
2. Назвіть сусідів:
50, 40, 30.
3. Назвіть число: 6
дес.7 од.; 2 дес.2 од.; 9 дес; 10 дес;
4. Назвіть
компоненти дії додавання та віднімання
Знайдіть суму
чисел: 10 і 20; 30 і 50; 90 і 10.
Різницю чисел: 80 і
40; 50 і 10; 60 і 50.
2. Робота з підручником с.73
Завдання 1,3,5,6 (усно)
Завдання 2,4 (письмово)
Фізична культура
.Біг із високим підніманням стегна. Звіроаеробіка
1. Каліграфічна хвилинка: Аа,Бб,Вв,Гг,Ґґ,Дд,Ее,Кк, Мм, Сс, Жж, Нн, Йй, Тт
2. Письмо слів під диктовку: сова, ліс, сон,мама, небо, жабка, сніжок.
3. Складання речень із записаними словами
Дизайн та технології
Мої домашні улюбленці. Котик. Ліплення
Переглянь відео та зліпи котика
— Яку букву вивчали на попередньому уроці? (Букву «ж».)
— Які звуки вона може позначати?
Робота за сторінкою букваря (с. 16)
1) Бесіда за малюнком.
— Кого ви бачите на малюнку?
— Чим займаються діти?
— Придумайте на букву «же» імена дітям, зображеним на малюнку.
— З якої букви пишуться імена? (З великої.)
— Коли ще використовують велику букву?
Порівняйте написання друкованих великої та малої букв Жж.
Гра «Разом із Читалочкою».
1. Читання слів, розташованих у двох верхніх стовпчиках — зверху вниз, потім знизу вгору;
читання імен дівчаток, хлопчиків, назв міст, прізвищ;
2. читання слів у рядках (зробити висновок, що ці слова близькі за значенням);
3. читання, спускаючись з гірки (спочатку повільно , потім прискорюючи темп).
Фізкультхвилинка
Гра «Відлуння»
Батьки читають склад, а ви знаходите його, показуєте і читаєте.
5. Робота за текстом
· Читання тексту батьками.
· Читання тексту учнями..
· Бесіда.
— Про кого йдеться у тексті?
— Де побувала родина Журбенків?
— З кого складається сім'я?
— Хто супроводжував родину під час подорожей?
— Чим захоплювався песик?
— Хто з мандрівників найбільше зацікавив вас?
— Доберіть заголовок до тексту.
— Назвіть усіх тварин, про яких згадано у тексті.
Біжить стежина поміж ожини.
І вже у Жені ожини жменя.
— Як звали хлопчика? (Женя.)
— Чи можете ви написати слово Жені? (Ні.)
— Чому? (Бо ще не вміємо писати велику букву «Ж».)
— Сьогодні навчимося писати велику літеру Ж та поєднувати з іншими літерами. Розглянемо і порівняємо друковану та рукописну літери Ж.
— Зіставимо велику букву Ж — друковану і рукописну.
— Що у них спільного?
— А що — відмінного?
— Велика буква відрізняється від малої лише розміром. Верхня її частина торкається міжрядкової, а нижня — нижньої рядкової лінії.
— Напишіть елементи в повітрі: і-раз-і, і-два-і, і-три-і.
— У першому рядку напишіть велику літеру «же»
Не забувайте, як треба правильно сидіти під час письма, як тримати ручку, як розмістити зошит.
— Напишіть велику та малу літери «же»
Написання складів «Же», «Жо»,
буквосполучень «Жл», «Жв»
— Пригадайте, коли пишеться велика літера.
— Прочитайте написані склади.
— Які слова можна написати, аби вони розпочиналися цими складами?
Фізкультхвилинка
— Прочитайте слово. (Житомир.)
— Як пишеться це слово? (З великої літери.)
— Що означає це слово? (Місто.)
— Які ще міста пишуться з великої літери?
— Запишіть слово Житомир у зошит.
Списування з друкованого тексту.
— Прочитайте речення. (Жовте жито жук жував)
— Розділи слова, запишіть рукописними літерами,правильно роблячи з'єднання.
Зроби звукову модель слова журавель і запиши слово.
Математика
Співвідношення між одиницями довжини. Дециметр. Метр
1. Порахуй десятками до 100
2. Переглянь відео
3.Робота з підручником (с.72)
Завдання 1.
-Розглянь малюнок.
-Що на ньому зображено?
-Завдання 2 (письмово в зошит)
Фізкультхвилинка
Завдання 3 (письмово)
Запиши за зразком
Яб.-30 ?
Сл.-10
30+10=40(д.)
Відповідь.40дерев росте у саду.
Переглянь відео
Я досліджую світ
Переглянь відео
Фізична культура
Різновиди ходьби та бігу. Дитячий фітнес
Звук [ж]. Мала буква ж.
Читання
слів і тексту з вивченими літерами
Гра «Назви букву»
– Назвати букви, які позначають голосні звуки.
- Назвати букви, які позначають приголосні звуки.
-
На цьому уроці ми будемо досліджувати звук(ж), ви дізнаєтеся якою буквою його позначають, ми будемо
розвивати ваші вміння виділяти у словах звук «ж», навчимося читати склади,
слова, речення з цією буквою.
Подивіться на літеру «же».
- Що вам нагадує буква Ж?
- Які перешкоди виникають при вимові звука (ж)? (Язик і зуби.)
Звук утворюється за участю передньої частини спинки язика. Між язичком та зубами утворюється вузька щілина, об краї якої треться видихуване повітря. Це шиплячий твердий звук.
Робота за
Букварем. ( с.14).
1.Бесіда за малюнком.
- Хто полюбляє їсти жучків? (Птахи)
- Які птахи прилетіли до нас? (Журавлі)
- Прокоментуйте звуковий аналіз слова «журавлі»
- Що ви знаєте про цих птахів?( перелітні птахи)
2.Хвилинка-цікавинка
Журавлі — одні з найшанованіших у народі птахів. Характерний
вигляд, цікава поведінка та гучний голос здавна привертали увагу людей.
«Журавлями» називають споруди над криницями.
Журавлі мають довгу шию, довгі ноги та короткий хвіст. Пари утворюють на все життя. Гніздяться на землі, на
сухих місцях серед болота. Перелітні птахи: зимують у Північній Африці,
Західній та Південній Азії. Їжа журавлів різноманітна. Вони харчуються в основному великими комахами, жабами,
дрібною рибою, мишоподібними гризунами, поїдають пташенят і яйця горобиних
птахів,
насіння злакових культур та ягоди.
3.Гра «Що
робить?»
- Що робить буква «ж» на кожному малюнку?
- На якому місці буква «же» в словах?
4.Завдання
від Читалочки.
- Прочитайте склади першого
рядочка, другого.
-
Прочитайте стовпчики слів, яка спільна
частина у 1, 2, 3 стовпчиках?
- Знайдіть і прочитайте слово, яке вказує на
колір;
- знайдіть предмет,який є джерелом інформації;
- знайдіть назву гри;
- куди ми щодня повертаємося;
- слово, яке вказує на безкорисливі
взаємовідносини між людьми, засновані на довірі, щирості, взаємних симпатіях,
спільних інтересах і захопленнях.
5. Завдання від Щебетунчика.
- Прочитаємо чистомовки разом із Щебетунчиком.
Ви читаєте першу частину чистомовки, а батьки - продовжують.
А тепер батьки читають першу частину, а ви - продовжуєте.
6.Фізкультхвилинка
7. Робота з текстом «Букваря» (с.15)
а) Читання тексту батьками.
- Послухайте текст, придумайте заголовок. (Дружба, Добра справа)
б)Бесіда про прочитане.
- Де відбувалися події? (у саду)
- Хто вважав себе господарем саду? ( вуж)
- Яким був вуж? ( жадібним)
- Що запропонувала жабка?
- В яку гру грали тварини? (жмурки)
- Яку добру справу зробила дружба?
Порахуйте, скільки разів у тексті вживалося слово вуж?(3)
-
Чого вчить нас цей текст? ( З усіма дружити та не бути
жадібним?)
Навчання грамоти
(письмо)
Написання малої букви ж, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення
Робота над чистомовкою
Жабка в жовтому жакеті,
Жук в зеленому жилеті.
Жаба ґудзик застібає,
Жук годинничка виймає.
— Який звук чули найчастіше?
— У якому жилеті жабка?
— У якому жилеті жук?
— Хто застібає ґудзик?
Гра «Відшукай слова»
Завдання: з'єднати склади так, щоб утворилися слова. Дібрати до слова малюнок.
— Назвіть слова, що утворилися.
— Яке слово зайве? Чому? (Сніжана.)
1. Робота за сторінкою зошита (с. 7)
1) Бесіда за малюнком.
— Кого ви бачите на малюнку?
— Якими словам відповідають звукові схеми?
— Поставте наголоси.
Письмо малої рукописної літери «ж».
Вправляння в письмі.
· Письмо складів та слів з буквою ж (звернути увагу на поєднання букв у словах).
· Списування речення.
— Як починаємо писати речення?
— Що поставимо у кінці речення?
— Спишіть речення рукописними буквами.
1.Хвилинка спостережень
-Який сьогодні день? Яка погода? Яке небо?
- Що є найбільшим і найдорожчим багатством кожної країни?
Людина – це найбільше і найдорожче багатство кожної країни. Адже все в країні робиться для блага її людей, і, водночас, усе це творить людина.
2.Робота з підручником (с.10-11)
- Що таке суспільство?Як ви розумієте це слово?
Суспільство-це сукупність людей, які взаємодіють між собою.
3.Робота із зошитом (с.6)
- Дзвоник всім нам дав наказ –
До роботи швидше, клас!
Попрацюємо старанно,
Щоб сказати у кінці.
Що у нашім дружнім класі,
Діти, просто, молодці!
1) Виконай артикуляційні вправи
2)Робота з букварем (с.12)
-Прочитай разом зі Щебетунчиком.
-Прочитай слова швидко і правильно.
-Чи знаєш ти значення слова відлига, драбина? Якщо ні, запитай у батьків.
-Прочитай текст. Придумай заголовок.
-Повтори правила поведінки взимку.
3)Робота з малюнком (с.13)
-Сьогодні ми навчимося писати велику літеру ґ
1) Наведи зображення предметів у назвах яких є звук [ґ] (зош.с.5)
3)Написання літери у зошиті (с.5)
4) Хвилинка-цікавинка
МатематикаДії з десятками
Математичний диктант
-
Запишіть такі
числа: 10,30,70.
-
Запишіть сусідів
числа 50?
-
Запишіть суму чисел
10 і 20.
Робота в підручнику
(ст.69) завдання №1 і №2.
-
Прочитай числа. Які
числа сховалися?
-
Заповни порожні
клітинки за зразком. Запиши в зошиті утворені числові вирази.
Фізхвилинка
Завдання
а)порівняти числа; б)обчислити
10
30 20+40=
50
70 30+30=
80 20
60+10=
90
40 20+20=
Принців – 10
Принцес – 20
На скільки більше
приїхало принцес на бал?
Аналіз задачі
- Розкажіть умову
задачі.
- Про що запитується
в задачі?
- Що означає число 10
(20)?
- Що потрібно
зробити, щоб дізнатися скільки всього принців та принцес приїхало на бал?
(Додати: 10+20=30)
- Як відповісти на
питання задачі? Як дізнатися, на скільки одне число більше (менше) від другого?
(Потрібно від більшого числа відняти менше: 20-10=10)
Сьогодні ви дізнаєтеся про те, як утворюється лід, та при якій температурі замерзає вода, дізнаєтесь про властивості льоду.
- Сьогодні коли я йшла до школи ,мені зустрілася…
- А для того, щоб дізнатися хто, вам потрібно розгадати
слово:
н і
н и с к ж а
2 3 6 5 1 7
4 8
- Так, саме сніжинка зустрілась сьогодні мені на шляху, і
вона дуже просилася, щоб я взяла її з собою . Вона хоче розповісти про
чарівний світ де все із снігу й льоду, про світ де усім править Снігова
Королева. Ось послухайте розповідь:
З неба летіла на
землю сніжинка. Вона була легка, ніжна, прозора, мов пушинка. І красива, мов
зірка.
На землі стояв
хлопчик. Він бачив, як падає сніжинка. Хлопчик думав: ось впаде під ноги і її
затопчуть.
Ні, не треба
падати сніжинці на землю. Не треба її затоптувати. Хлопчик простяг долоню. Він
захотів приголубити сніжинку. А вона впала на теплу, добру руку хлопчика й
розтанула. Хлопчик із жалем поглянув на руку. На долоні блищить капелька, мов
сльозинка.
-
Чому розтанула сніжинка?
- Які ж властивості льоду?
Чи плаває лід?
Дослід: Покладемо шматочок льоду в банку з
водою і подивимося плаває він.
-Що ми можемо сказати?
Лід плаває у воді.
Як розтопити лід?
Дослід. Дістанемо лід з банки покладемо його на блюдце
-Помацайте лід руками. Який лід на дотик?
твердий, слизький, холодний і т. д.
-Як же нм розтопити лід?
А давайте, його посиплемо сіллю.
(Діти беруть сіль ложкою і посипають лід)
-Що ми бачимо? Давайте помацаємо лід, який він став?
колючий, шорсткий, став танути.
- Якщо лід посолити, то він буде танути.
Дослід: Сіль проти морозу.
Підготуйте:
- два шматочки льоду на тарілках
-акварельні фарби.
Зробіть:
Крапніть на лід фарбу.
Поміркуйте:
Який шматочок льоду почне танути швидше?
Висновок:
Кубик льоду посипанний сіллю почне танути набагато швидше. Якщо пильно придивитися можна побачити, що сіль «проїла» у ньому отвори. Крапніть на лід фарбу й подивіться як вона проникатиме в усі «ходи».
Дослід: Як зробити кольоровий лід?(ст.7 підручника)
Де лід розтане швидше?( У холодній чи теплій воді?)
При кімнатній температурі лід розтає.
Висновок:
Лід –
це вода у твердому стані. Він безбарвний, прозорий, крихкий. При замерзанні
вода розширюється, перетворюється на лід. Лід легший за воду, тому не тоне.
Температура води, при якій вода перетворюється на лід, становить 0º.
Фізкультхвилинка
Робота з підручником с.8-9
Робота в зошиті с.5
Звук [ґ]. Мала і велика букви Ґґ.
Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.
Робота з Букварем (с.10)
1)
Робота
за малюнками.
-
Визначте
місце букви «ґе» в словах.
-
Чо
робить буква «ґе» на малюнках?
2)
Читання
тексту
Читання
батьками.
Читання
учнями.
3)
Бесіда
за змістом.
-
Що
зробила Галинка?
-
Яким
матеріалом вона працювала?
-
Що
вона подарувала мамі?
-
Що
не можна робити із бісеру?
-
Хто
вміє вишивати бісером?
Звуковий аналіз
слова ґердан
-
Викладіть
з фішок звукову схему слова.
-
Назвіть
перший звук слова
Графічний аналіз
букви
-
З
яких елементів складається буква «ґе»?
-
На
яку букву схожа?
Робота з текстом (с.11)
Читання тексту.
-
Як
ви розумієте вислів ловити ґав?
-
Де
відбувалася подія?
-
Чим
займалися діти?
-
Що
робив у цей час Сергійко?
-
Чому
він не встиг написати?
Дизайн і технології
Мої друзі. Витинанка(прикраса для рамки)
- Пригадай, хто такі друзі?
-Які правила товаришування ти знаєш?
Зроби подарунок для свого друга. Пропоную зробити рамку для фото з картону і прикрасити її витинанкою.
1)Підготуй робоче місце та матеріали (клей, ножиці, аркуш картону, кольоровий папір).
2)Пригадай правила користування ножицями
3) Виріж смужки однакової ширини. Зроби розмітку. Виріж візерунок.
4)Приклей по каям картону.
5) Прибери робоче місце
У нас немає «ти»,
У нас немає «Я»,
Ми – єдиний клас,
Ми – одна сім’я.
1. Вправа «Незакінчене речення»
- Прочитай та усно встав пропущені слова.
- По________ людину зустрічають, а по_________ випроваджують.
- Красива людина – добра, _________, ___________, ___________.
- Красива зовнішність робить людину _______________.
2. Проблемне запитання
- Чи можете пояснити, що таке характер?
- Який у вас характер?
- Чи цікаво вам дізнатися про це більше?
3. Перегляньте навчальне відео «Мій характер»:
Велика буква Г. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами
Відгадування загадки
І стрімко угору злітає,
Й спускається вниз до землі,
Її за мотузки тримають
Діток рученята малі. (Гойдалка.)
— Чи подобається вам гойдатися на гойдалці?
— Які гойдалки вам подобаються у парку відпочинку в нашому
місті?
Робота за малюнком.
— Кого ви бачите на малюнку? Що роблять дівчатка?
— Придумайте дівчаткам імена, які починаються на букву «ге».
— Який настрій у дівчаток?
Розглядання великої друкованої букви Г;
порівняння її з малою буквою.
Читання завдання Читалочки.
Читання діалогу
Фізхвилинка
Робота над текстом (с. 9).
Читання тексту батьками
Читання тексту
учнем
Дай відповіді на питання:
У діда і бабусі
маленький город?
На городі гарно
вродила городина?
На городі цибуля
та буряки?
До діда і бабусі
завітали онуки?
Онуків звали
Олесь й Ольга?
Галинка ласувала
огірками?
Сергійко ласував
морквою?
Опишіть Сергійка
і Галинку.
Підсумок
Яку букву вивчали
на уроці?
Написання малої букви "ґ"
(ґе), складів і слів із нею
Сьогодні ми навчимося писати маленьку букву "ґ" (ґе)
1. Розгляньте малюнок у зошиті (с. 4)
-Що це за ягода, в назві якої є звук [ґ] ? (аґрус)
-Складіть з цим словом речення ……..(В саду дозрів
аґрус.)
- Скільки слів в цьому реченні?
-Складіть речення в якому буде 5 слів….(У нашому саду дозріває аґрус. Бабуся
зварила варення з аґрусу.)
3. Порівняння друкованої букви "Ґ" (Ґе) з
рукописною.
4. Написання
рядкової букви "ґе".
- Мала буква "ґ" складається з похилої лінії із
заокругленням ліворуч і прогнутої вниз лінії. Починаємо писати трохи вище
нижньої рядкової лінії, заокруглюємо вниз праворуч і ведемо похило до верхньої
лінії. Не відриваючи руки, пишемо прогнуту вниз лінію і закінчуємо її на
верхній рядковій. Пишемо літеру на рахунок "раз-і, два-і".
Діти "пишуть" букву у повітрі, обводять зразки у зошитах, тоді
дописують рядок самостійно.
Фізкультхвилинка.
Написання буквосполучень з літерою "ґе".
ґу, ґр, ґн — верхнє з’єднання;
ґа, ґе — середнє з’єднання.
Написання слів і речень з літерою "ґе".
Списування речення з друкованого шрифту
1. Усна лічба
Прочитайте числа: 7; 5; 3; 4; 1; 2; 6.
— Назвіть ці числа в порядку зростання.
— Назвіть ці числа в порядку спадання.
2. Розв'язування задач
1) На городі працювали 10 хлопчиків, а дівчаток — на 4
менше. Скільки дівчаток було на городі?
2) Школярі працювали в саду. У перший день вони зібрали 20
ящиків яблук, а в другий день — на 10 ящиків менше. Скільки ящиків яблук
зібрали школярі в другий день?
3) Намалюйте дві смужки: одну — завдовжки 12 см, а іншу — на
2 сантиметри коротше.
3. Хвилинка каліграфії з логічним завданням
— Запишіть ряд, вставивши пропущені числа.
3; 3; 3; 7; 7; 7; 2; ?; 2; 6; ?; 6.
3. Робота
з підручником (с. 68)
Завдання 1,2,4
(усно)
Завдання 3,5
(письмово)
4. Робота в друкованому
зошиті (с.3)
Фізкультура
Життєвоважливі способи пересування людини.
Загальнорозвивальні вправи.
Ходьба.
Загадка:
Ніжна зірка сніжно біла,
На рукав мені злетіла.
Поки ніс її сюди,
То стала краплею води. (Сніжинка).
- Чому ви вважаєте, що це сніжинка?
- На що схожа сніжинка?
Одного зимового дня на подвір'ї несподівано почали
кружляти сніжинки. Великі, легенькі. Весело літали вони в повітрі, ніби
танцювали.
- Чому ви думаєте, що це сніг? (Бо біле, як сорочка,
пухнасте; крил не має, але гарно літає; сонця боїться...).
Робота з матеріалом підручника (ст.6)
1.Бесіда
Снігопад. Кому з вас не хотілося відразу ж вибігти на
вулицю, коли ви побачили білий лапатий сніг, що повільно падав на землю.
Кружляють сніжинки
у повітрі, одна красивіша за іншу.
Діти, а якого кольору буває сніг?
-Звичайно,здається, що на світі нема нічого білішого за
сніг. Адже коли хочуть підкреслити бездоганну чистоту білого кольору, його
завжди порівнюють зі снігом: білосніжний лебідь, білосніжне вбрання і т.п.
- У чому полягає секрет такої білизни снігу?
Сніжинки повільно опускаються вниз, злипаються й падають
на землю у вигляді лапатого снігу. Під час хуртовин сніг переноситься вітром.
Він затримується біля різних перешкод. Так
утворюються кучугури.
2. Ознайомлення з термометром
Загадка.
Градусна шкала
Скляну сорочку одягла.(Термометр).
Поясніть:
- Які є види термометрів?
- Для чого потрібен термометр?
- Що ним можна робити?
-Чи потрібен людям термометр?
Фізхвилинка для
очей
3. Виготов свою сніжинку
- Спробуємо зробити
з неї сніжинку. Я буду давати вам вказівки, а ви намагайтеся старанно їх
виконувати
1) Зігніть серветку так, щоб у вас вийшов трикутник.
2) Зігніть трикутник, який у вас вийшов ще раз. Ви
отримали менший трикутник.
3) Відірвіть шматочок
знизу так, щоб утворилася округла форма
4) Відірвіть кут вгорі
5) Відірвіть маленький шматочок справа, потім зліва.
6) Розгоргіть свою серветку. Погляньте, що у вас вийшло!
- Так, у вас вийщла сніжинка. Цікаво! Всі виконували однакові завдання, а сніжинки вийшли різні!
Чому так сталося. Як ви вважаєте?
Вони різні так як і ви самі всі різні. Кожна людина неповторна, як
сніжинка! Немає двох сніжинок однакових, як не буває і людей двох однакових. Кожен з вас – унікальний, кожен особистість!
ЛІЧБА
ДЕСЯТКАМИ В МЕЖАХ 50
Робота з
підручником ( с.67)
Практичну роботу виконати
в зошиті.
Опрацювати в
друкованому зошиті с. 2
Навчання грамоти
(читання)
Звук [г]. Мала буква г.
Читання слів, речень і тексту з
вивченими літерами.
Дзвоник всім нам дав
наказ –
До роботи швидше, клас!
Попрацюємо старанно,
Щоб сказати у кінці.
Що у нашім дружнім класі,
Діти, просто, молодці!
1.Робота з букварем (с.6)
-Погляньте на малюнок. Яка буква
зображена?
-Що роблять букви на малюнку?
-Навіщо нам потрібна голка?
-Як називається частина голки,
крізь яку засилено нитку?
-Де ви ще зустрічали поняття
«голки»? (ялина)
-Чим відрізняються ці дві букви?
Людина вигадала голку так давно, що ми навіть не можемо сказати, коли саме це сталося, але відомо достеменно,
що було це задовго до винайдення металу.Сперше її виготовляли з риб'ячих
кісток, проколюючи дірку в тупому кінці кістки. Знайдені давні голки були
виготовлені з кісток птахів, колючок дерев та кущів, слонової кістки. Добре
оброблені голки з риб'ячих і пташиних
кісток було знайдено поміж предметів кам'яного віку. Такими голками первісна людина шила собі одяг зі шкіри
тварин.
4.Артикуляційна вправа. Розучування вірша (вивчити
вірш)
Купила галка голку,
Бо здумала на літо
Своїм галчатам
голим
Легких штанцят нашити.
5.Перегляд відео.
6.Робота з букварем (с.6)
-Прочитай завдання Читалочки
Фізхвилинка
Спускайся з гірки, читаючи речення (с.7)
-Прочитай текст. Придумай заголовок
Написання малої букви г, великої букви Г, складів,
слів і речень з вивченими буквами.
Списування
друкованого речення.
Сьогодні ми навчимося писати букви г, Г, склади, слова, імена з ними.
Завдання:
1. Розігрій пальчики. Виконай пальчикову гімнастику. Повтори, як у відео.
2. Уважно переглянь відео, як писати малу
і велику букву г, Г
3. Повчися писати букви у повітрі.
4. Робота в прописах (с.2)
Розгляньте малюнок.
- Назвіть слова і яких зустрічається звук [г]
- Яке слово відповідає звуковій схемі?(гуси)
Напишіть рядок маленької букви г та слова і склади з нею
Запишіть речення, розставивши слова в правильному порядку
Фізкультхвилинка
Продовження роботи в прописах (с. 3)
Розгляньте малюнки. Назвіть предмети. З'єднайте іх з відповідними схемами.
Письмо великої рукописної літери Г , складів та слів з нею
Прочитайте речення . Запишіть його рукописними літерами.
- Спостерігали ви сьогодні вранці за погодними умовами?
- А як же пристосовуються до
зими тварини?
- Чи всіх тварин можна бачити
взимку?
- А яких тварин не зустрінеш в
зимовому лісі?
- Як зимують птахи?
- Чим вони живляться?
За малюнком складіть розповідь про те, що відбувається в природі зимою.
Відшукай на малюнку калину, березу, дуб, ялину.
Як їх можна розпізнати?
-А як зимують підводні мешканці?
Про нашу мову багато знаємо, тож давайте пригадаємо.
Що ми робимо із звуками? (говоримо, чуємо)
Що ми робимо із буквами? ( пишемо, бачимо)
На які дві групи діляться звуки? (голосні, приголосні)
Скільки в українській мові голосних звуків? (6)
Назвіть голосний звук, яий пом’якшує попередній приголосний звук? (і)
Що ми знаємо про приголосні звуки?
Які вони бувають? (тверді, м’які )
Який приголосний завжди м’який? (й)
З чого складається речення?
Які розділові знаки ставимо в кінці речення?
Робота з букварем (частина 2, с.4-5)
1) Читання першого стовпчика слів
- Що це за слова? Чому їх надруковано з великої букви?
- Які імена належать дівчаткам? хлопчикам?
2) Спускайтеся з гірки, читаючи речення
Читання учнями виділених слів
Читання тексту учнями повністю
- Який заголовок можна придумати до цього тексту? Чому?
Розгляньте малюнок
- Чому одна дівчинка на малюнку сумна?
- Назви їмена дітей на малюнку
4) Прочитайте вірш. Придумайте заголовок
2. Продовження роботи в зошиті
- Прочитайте слово на рядку та напишіть його.
- Прочитайте речення і запишіть його рукописними літерами
- Обведіть імена дітей у наступних реченнях і допишіть назви тварин
Фото виконаних робіт надішліть на електронну пошту loraddd01@gmail.com
Фізична культура
Вправи для формування правильної постави.
Правила безпечної поведінки під час рухливих ігор та естафет
Этот комментарий был удален администратором блога.
ОтветитьУдалить